۱۴۰۱ اسفند ۹, سه‌شنبه

صدور یک حکم اعدام همزمان با رهایی یک زندانی از چوبه دار


 به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد آنلاین، یک متهم به قتل در تهران به اعدام محکوم شد.

بر اساس این گزارش، در این پرونده مردی جوانی از بابت اتهام قتل همسرش بازداشت شده بود. مرگ این زن یک سال قبل اتفاق افتاد و ماموران از طریق بیمارستان در جریان مرگ او قرار گرفتند و مطلع شدند زخم‌های زیادی روی بدنش وجود دارد.

با مرگ مشکوک این زن ماموران به بازجویی از همسر بیست و هفت ساله او به نام قاسم پرداختند و به اختلاف‌ های این زوج پی بردند. به این ترتیب فاش شد مقتول به نام میترا در خانه‌اش به دست همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته و کشته شده است.

متهم پس از بازداشت به قتل اعتراف کرد و گفت: “چند سال پیش با همسرم ازدواج کردم و حالا یک فرزند دو ساله دارم. من از همان ابتدای زندگی شرایط مالی خوبی نداشتم. به همین خاطر مجبور شدم خانه کوچکی اجاره کنم. بعد از چند ماه خانواده همسرم قول دادند که برای حل مشکلات مالی به ما کمک می‌کنند؛ اما به وعده‌ شان عمل نکردند. آنها همیشه سر من منت می‌گذاشتند و از این ماجرا ناراحت بودم.”

این مرد در ادامه افزود: “آن روز من و همسرم سر مسائل مالی با هم درگیر شدیم. میترا حرف‌هایی زد که از شنیدن آن ناراحت شدم. او می‌ گفت خانواده‌اش همیشه به ما کمک مالی کرده‌ اند، اما این‌طور نبود؛ آنها فقط وعده و وعید می‌دادند و میترا سر من منت می‌گذاشت. وقتی دعوا میان ما بالا گرفت کنترل اعصابم را از دست دادم و همسرم را کتک زدم. وقتی به خودم آمدم که متوجه شدم میترا نیمه‌ جان روی زمین افتاده و نمی‌تواند بلند شود. بلافاصله او را به بیمارستان رساندم اما کار از کار گذشته بود.”

نهایتا پرونده این متهم با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. با پایان دفاعیات وی، قضات وارد شور شدند و او را به اعدام محکوم کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر