۱۴۰۲ خرداد ۳۰, سه‌شنبه

مردی در صباشهر، همسر و دو کودک خردسالش را به قتل رساند


 روز یکشنبه بیست و هشتم خرداد، مردی در صباشهر واقع در استان تهران، همسر بیست و هفت ساله و دو پسر سه و شش ساله‌ اش را در منزل شخصی خود به قتل رساند. متهم پس از بازداشت، اختلافات خانوادگی را علت این اقدام عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، روز یکشنبه بیست و هشتم خردادماه ۱۴۰۲، مردی در صباشهر، همسر بیست و هفت ساله و دو پسر سه و شش ساله‌ اش را به قتل رساند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در شرح این رخداد گفت: “ساعت ۱۳:۳۰ ظهر روز ۲۸ خرداد ماه، خانواده شهروندی طی تماس با وی و عدم پاسخگویی‌ اش نگران شده و موضوع را به کلانتری صباشهر اطلاع دادند. در همین راستا نیز ماموران انتظامی به محل اعزام و متوجه شدند زنی حدودا ۲۷ ساله به همراه دو پسر سه و شش ساله‌ اش در منزلش به قتل رسیده و کودک دختر ۶ ماهه‌ای هم در محل، زنده پیدا شد.”

علی سواری پور در ادامه افزود: “مشخص شد از ساعت شش صبح همان روز از منزل آنها، صدای درگیری خانوادگی به گوش رسیده اما پس از حدود نیم ساعت سکوت عجیبی در منزل حاکم شده و پدر خانواده به صورت هراسان از منزل خارج شده است. نهایتا کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.”

به گفته وی، متهم پس از بازداشت، اختلافات خانوادگی را دلیل این اقدام عنوان کرد. برای او، پرونده قضایی تشکیل شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر