۱۴۰۲ تیر ۱۸, یکشنبه

بستن یک زندانی زن به تخت بهداری به مدت ۲۴ ساعت همراه فرزند ۱۲ ساله‌اش


 یک زندانی زن به نام سحر.ف به مدت ۲۴ ساعت همراه با فرزندش در بهداری زندان وکیل‌آباد مشهد همراه با دست‌بند و پابند به تخت بسته شده است. این خانم به همراه دختر دوازده ساله خود در بهداری مورد آزار روانی قرار گرفته است.

در همین رابطه یک منبع مطلع فاش کرده است: «علاوه بر این، سحر در بهداری زندان توسط زندانبانان مورد آزار روانی قرار گرفته است. همچنین با وجود آنکه زندان مشهد دارای بند کانون برای نوجوانان است، این کودک در کنار مادرش و سایر زندانیان در بند ۱ زندان وکیل آباد محبوس است.»

این منبع افشا کرده است که شکنجه روانی این زندانی در زمان شیفت مریم حاج خزیمه، زندانبان و منیره صاحبکار، پزشک بهداری صورت گرفته است. وی در ادامه می‌افزاید: «مریم حاج خزیمه به همراه دو تن دیگر از زندانبانان به اسامی یلدا ثانی و فریبا حاتم پور برخورد توهین آمیز با زندانیان داشته و حتی آنها را مورد ضرب و شتم قرار میدهند. از سوی دیگر زهرا رحمانی‌ رییس بهداری هیچگونه واکنشی به این رویداد نشان نداده است.»

خانم سحر حدودا از بیست روز گذشته به همراه دختر ۱۲ ساله‌اش در ترمینال مشهد به دلیل درگیری با ماموران بازداشت شده و به بازداشتگاه اداره پلیس آگاهی این شهر منتقل شده بود. ماموران پس از چند روز نگهداری این دو نفر، آنها را به زندان وکیل‌آباد مشهد منتقل کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر